luni, 19 martie 2012

Cand o femeie iti intoarce spatele...

Nud feminin din spate, desen in creion
Cand o femeie iti intoarce spatele atunci are nevoie de iubire mai mult ca oricand, atunci isi doreste o sa o imbratisezi si sa te simta aproape, sa te auda cum respiri si sa o alinti cu soapte de amor si sarutari fierbinti pe pielea ei fina. Am constatat asta pe propria piele.
Am facut nudul de mai sus cu gandul la o fata care imi intorcea spatele cand era langa mine iar eu nu inetlegeam de ce. Abia acum am inteles si de ce foarte multi pictori prefera nudurile din spate, cu forme rotunjite si piele alba si fina, nu arsa de ultraviolete si lucioasa ca plasticul.
Cat de mult mi-as dori sa fiu acum langa o femeie ca cea pe care am desenat-o, sa pot sa ating pielea ei alba si fina si sa o tin in brate, sa doarma in bratele mele.
Doua fete dormin impreuna, un alt desen in creion pe care l-am realizat gandindu-ma la o fata care sta goala langa mine, cu spatele la mine iar eu o tin in brate.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails