sâmbătă, 10 martie 2012

Cancerul, desen in creion

Celule canceroase, desen in creion
Azi am desenat niste celule modificate tumoral, niste celule canceroase supradimensionate si multinucleate, cu prelungiri care se extind ca niste tentacule catre tesuturile sanatose. Asa arata cancerul la nivel microscopic.

Ideea aceasta mi-a venit ieri cand trebuit sa fac niste etichete pentru niste produse naturiste contra cancerului (Eu una ma indoiesc de eficienta lor pentru ca in cazurile de cancer singurul tratament cu adevarat eficient este cel chirurgical, fiind necesara indepartarea tuturor celulelor modificate tumoral din organism, inainte ca acestea sa se raspandeasca). Din pacate cei de la firma au preferat sa foloseasca imagini salvate de pe internet, facute de altii, mie revenindu-mi doar munca de aranjare a textului si a imaginilor folosind programul Corel Draw si doar pentru asta am fost platita, nu si pentru imaginile (atat desene clasice, cat si creatii realizate in Photoshop si Corel Photo Paint) pe care le facusem special pentru acele etichete. Nu de bani imi pare mie rau ci de faptul ca desenele la care am muncit nu au ajuns pe etichetele produselor. Chiar daca nu m-ar fi platit deloc as fi fost multumita daca creatiile mele ar fi ajuns pe acele etichete. Din pacate acelasi lucru il fac si editurile si multe alte firme si in acest mod graficienii si artistii vizuali isi pierd painea si raman niste ilustrii anonimi, firmele preferand sa ia imagini de pe internet pentru care nu platesc nimic, fara ca macar sa precizeze sursa si autorul. Eu le-as propune editurilor care fac chestia asta sa puna si cartile pe site in format electronic ca sa poata oricine sa le descarce si sa le citeasca fara sa plateasca pentru ele si sa le imparta gratis pe cele tiparite. Ar fi mult mai corect asa. Ar avea toata lumea acces la informatie.

2 comentarii:

Mary Alice spunea...

perfect adevarat

Mary Alice spunea...

perfect adevarat

Related Posts with Thumbnails