miercuri, 14 decembrie 2011

Prietenie adevărata, pictura făcuta cu cafea si ciocolata neagra

Prietenie adevarata si calda picttura facuta cu cafea - Close friends coffee painting

Aceasta este una dintre picturile pe care le-am făcut ieri folosind doar cafea si hârtie dintr-un bloc de desen pentru copii. Pentru ca pictura avea un contrast foarte slab datorita faptului ca hârtia pe care am folosit-o nu prea absoarbe cafeaua azi am accentuat formele pictate cu cafea folosind ciocolata neagra.

Pictura aceasta are la baza ideea de prietenie, prietenia adevărata dintre doua suflete care sunt aproape si la bine si la greu, rad împreuna dar si plâng împreuna si se susțin reciproc.

Prietenie adevarata si calda picttura facuta cu cafea - Dinamica petelor de cafea - Close friends coffee painting

Azi am pus pictura la geam si am făcut o fotografie cu ea asa cum se vede prin transparenta, cu toate formele interesante rezultate din dinamica petelor de cafea, forme unice pe care nici-o alta substanța nu le da. Datorita faptului ca microgranulele de cafea se aduna in structuri complexe de diverse forme se ghicește in cafea. Aceste forme sunt atat de complexe incat niciodată nu seamănă unele cu altele si privitorul poate vedea orice in ele. Îmi pare rău ca fotografia nu a ieșit mai clara pentru a se vedea toate formele in care a difuzat cafeaua mea.

Mai jos este o alta varianta a acestei picturi pe care am făcut-o pe o coala A4 de xerox care se pare ca absoarbe mult mai bine cafeaua.

Prietenie adevarata pictura facuta cu cafea - Close friends coffee painting

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails