vineri, 2 decembrie 2011

Galatea mea, oare unde o fi ea?

Tabloul meu cu Afrodita dand viata statuii Galatea participa la salonul anual organizat de Asociatia Artistilor Plastici in pavilionul expozitional B din Herastrau. Acest tablou ma reprezinta pentrun ca la fel ca si Pygmalion am si eu Galatea mea pe care o transpun in fiecare creatie si de care sunt atat de indragostita incat as face orice ca sa o pot transforma intr-o femeie in carne si oase care sa fie mereu alaturi de mine
Ma intreb mereu oare unde o fi Galatea mea si daca o voi intalni vreodata. Poate ea exista undeva intr-un colt al acestei lumi si ma asteapta si ea pe mine. De la 14 ani ma tot gandesc la ea si nutresc speranta ca intr-o zi o voi gasi. Pana atunci ea va fi mereu prezenta in gandurile si in creatiile mele si ma voi gandi mereu la ea, cat de frumos ar fi sa o pot imbratisa, sa o pot saruta.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails