duminică, 26 decembrie 2010

Istoria artei mele - Picturi din anul 2000

Acum, la sfarsit de 2010 m-am hotarat sa ma intorc in trecut si sa fac o retrospectiva a creatiilor mele, o istorie a srtei mele din anul 2000 pana in 2010. Au trecut 10 ani de cand desenez si pictez toate lucrurile la care pot doar sa visez, 10 ani cu bune si cu rele, 10 ani in care am realizat mii de desene si picturi.
Imaginile de mai jos sunt creatiile mele din anul 2000, primele mele picturi. Voi continua aceasta serie de postari dedicata istoriei artei mele cu postari despre picturile mele din 2001, din 2002, din 2003 si din fiecare an pana in 2010.
Aceasta este "Dorinta", primul meu tablou inspirat din poeziile lui Mihai Eminescu, tablou pe care l-am realizat imaginandu-mi ca sunt eu in codru, langa izvor, cu fata cu parul galben de care poetul a fost atat de indragostit si ca pot sa o strang in brate si sa o sarut. Aveam aproape 14 ani si pur si simplu m-am indragostit si eu de acea fata care apare in mod obsesiv in majoritatea poeziilor lui Mihai Eminescu

Aceasta este prima mea "Vara de noiembrie", pictura inspirata din poezia cu acelasi nume a lui Lucian Blaga

Aceasta este "Eu nu strivesc corola de minuni a lumii"

Melancolie, tablou inspirat din poezia cu acelasi nume a lui Arghezi
Aceasta este ploaia de stele, un tablou pe care l-am realizat dupa ce am auzit melodia lui Calin Geambasu la festivalul de la Mamaia din anul 2000

Ileana Cosanzeana a mintii mele de atunci



Un sfinx de pe o alta planeta



Un vis lichid de iubire


Atunci, in toamna anului 2000, cand aveam aproape 14 ani incepusem sa visez la un univers de vis in care sunt eu cu iubita mea in lumina albastra a stelelor


Una dintre primele mele amazoane


Emotie de toamna


Tinerete si batranete



Izvorul noptii, varianta de atunci





Cele 4 anotimpuri personificate
Maretia iernii





Primele mele peisaje spatiale

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails