marți, 28 decembrie 2010

Istoria artei mele - Desene si picturi din 2005

 Acestea sunt desenele si picturile pe care le-am realizat in 2005. In acel an am inceput sa realizez mult mai bine corpul feminin, desenele si picturile mele parand vii.

 In anul 2005 am terminat liceul, iar poezia "Din valurile vremii" de Mihai Eminescu a fost unul dintre subiectele mele de la examenul de bacalaureat. Cele doua desene si pictura de mai sus au fost realizate in vara anului 2005, dupa ce am dat bacalaureatul la romana, fiind inspirate din poezia mai sus amintita.Si acum imi aduc aminte trairea pe care am avut-o acnd am citit acea poezie. Poezia m-a facut sa ma desprind de atmosfera rece de examen si sa simt si eu dorul imens pe care l-a simtit poetul cand a scris-o. Parca o vedeam pe acea fata pe care Eminescu o pomenea in majoritatea poeziilor lui, acea copila cu parul de aur, iubita lui din adolescenta, prima si marea lui iubire, fata care a murit la doar 19 ani lasandu-l atat de indurerat. Parca vedeam imaginea ei fantomatica printre stele si valuri albastre si la fel ca si poetul imi doream sa o pot scoate de acolo, sa pot sa o simt in bratele mele si sa o sarut.




Imaginile de mai sus sunt alte desene si picturi inspirate din poeziile lui Mihai Eminescu pe care le-am facut atunci












 Tot in 2005 am realizat desenele si picturile din seria "Simfonia iubirii"





3 comentarii:

Unknown spunea...

wow desene atat de minunate :o

carmen spunea...

doamne iarta-ma ce e cu cracanatele astea excitate fata draga?tu te masturbezi cand desenezi? =)) unde ai vazut tu pianista sa cante in curu gol si violonista sa se frece excitata de violoncel?in mintea ta bolnava asta inseamna muzica? si te plangi ca nu ai intrat la facultate tu nu stii ca pronache nu e arta?

Raziel spunea...

priviti si nu mai criticati aceata fata este un suflet deosebit in opinia mea si ceea ce renaste si izvoraste din mintea constiinta si mainile sale sunt dovada a constiintei sale minunate cese expansioneaza in clipa creatiei.bravo felicitari!

Related Posts with Thumbnails