luni, 27 decembrie 2010

Istoria artei mele - Picturi din 2001

Aceste sunt picturile pe care le-am realizat in 2001, cand aveam aproape 15 ani


 Atunci imi placea foarte mult sa pictez munti stancosi si eclipse de soare pentru ca eclipsa totala de soare de pe 11 August 1999 m-a impresionat puternic.

Muncitorul, un alt tablou pe care l-am realizat atunci

 Deoarece atunci am suferit de o boala grava si pe 4 ianuarie 2001 am trecut printr-o operatie grea am simtit nevoia sa fac acest tablou intitulat "Marea pasare bolnava", o imagine a suferintei si a zborului frant, o pasare care priveste cu tristete spre cer si spre steaua la care nu poate ajunga pentru ca ea nu mai poate sa zboare



 Nebunia, acuarela pe hartie rosie
 Explozia atomica
 In acea perioada imi placea foarte mult sa pictez OZNuri



 Atunci imi placea sa-mi imaginez ca sunt intr-o lume de vis unde stelele albastre si planetele stralucesc pe cer iar eu stau langa o coloana cu o femeie frumoasa langa mine si delfinii se joaca in jurul nostru
 Pictura inspirata din melodia "Ochii tai" cantata de Ana-Maria


 Atunci o vedeam pe iubita mea imaginara printre stele si planete si imi doream as fiu cu ea, sa plutim printre stele

 Pictura inspirata de melodia "Proconsul - Cerul"

Acestea sunt doua desene pe care le-am realizat folosind un ruj de buze. Al doilea desen l-am realizat dupa atentatele de la 11 Septembrie 2001

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails