luni, 27 decembrie 2010

Istoria artei mele - Picturi din 2004

 In 2004 am inceput sa lucrez pe dimensiuni mai mari, majoritatea tablourilor din acea perioada fiind de 70x100 cm. Acestea sunt cateva dintre tablourile mele de atunci.
 In acea perioada imi placea foarte mult sa fac peisaj spatiale pe dimeniuni foarte mari pe acre apoi cand le priveam imi dadeau sensazatia ca sunt acolo, printre stele, ca tablourile sunt niste ferestre catre univers






 Anul 2004 a fost si perioada cand am pictat cele mai multe orase, orase de pe Pamant sau de pe alte planete, orase din prezent si din viitor, orase ce se inalta spre cer






 In 2004 am inceput as ma perfectionez in ceea ce priveste anatomia si sa vad mai bine formele si volumul

 Tot in 2004 am avut o perioada acnd imi placea sa-mi imaginez ca sunt intr-o camera mare, intr-un decor medieval, intr-o camera mare luminata de lumanari cu o femeie cu parul castaniu lung si ondulat imbracata intr-o haina lunga rosie, intr-o atmosfera romantica, cu petale de trandafir rosu in jurul ei, totul rosu si plin de pasiune




Un comentariu:

rusu monik spunea...

picturile sunt impresionante as dori o colaborare pentru ca si eu desenez ma intereseaza cateva sfaturi daca doresti sa iei legatura cu mine cauta-ma pe adresa monik_rusu74

Related Posts with Thumbnails