marți, 17 mai 2016

O pictura erotica facuta cu cafea

Am folosit cafea cu zahar pentru aceasta pictura erotica pe care am creat-o la cererea lui William din SUA care a vizitat Romania de mai multe ori pana acum. Americanul a intrat greu in posesia picturii deoarece romanii, scandalizati de continuul acestia, au vrut sa-mi interzica sa o expun. Am mai avut lucrari pe aceasta tema care au fost refuzate de diverse galerii. Deocamdata nu dau nume, vreau doar sa vorbesc despre cat de conservatori, homofobi si intoleranti sunt romanii comparativ cu americanii, despre cum e incalcata la noi in tara libertatea de expresie a artistilor. 
Acum pictura este in America. M-am filmat in timpul procesului de creatie iar mai jos puteti vedea si voi cum am creat aceasta pictura controversata.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails