duminică, 27 aprilie 2014

Leoaica tanara iubirea

Ieri am facut aceasta noua pictura avand ca sursa de inspiratie poezia lui Nichita Stanescu Leoaica tanara iubirea. Taboul poate fi admirat toata luna mai la galeria T a fundatiei Henry Coanda, Drumul Taberei nr 4

Leoaica tânără, iubirea 

Leoaica tânără, iubirea
mi-ai sărit în faţă.
Mă pândise-n încordare
mai demult.
Colţii albi mi i-a înfipt în faţă,
m-a muşcat leoaica, azi, de faţă.

Şi deodata-n jurul meu, natura
se făcu un cerc, de-a-dura,
când mai larg, când mai aproape,
ca o strângere de ape.
Şi privirea-n sus ţişni,
curcubeu tăiat în două,
şi auzul o-ntâlni
tocmai lângă ciocârlii.

Mi-am dus mâna la sprânceană,
la tâmplă şi la bărbie,
dar mâna nu le mai ştie.
Şi alunecă-n neştire
pe-un deşert în strălucire,
peste care trece-alene
o leoaică arămie
cu mişcările viclene,
încă-o vreme,
şi-ncă-o vreme...

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails