marți, 8 aprilie 2014

Afrodita si Galateea lui Pygmalion din mitologia greaca

Despre acest tablou am tot scris de fiecare data cand am mai lucrat la el. Acum am mai estompat stelele pentru ca Afrodita si Galateeea sa straluceasca in toata splendoarea lor si sa atraga privirea. Imi doresc foarte mult ca aceasta pictura sa fie expusa undeva in centrul orasului deoarece ma reprezinta.

Dupa cum am mai spus pana acum la fel ca si sculptorul Pygmalion si eu am propria mea Galatee pe care o construiesc prin fiecare pictura si prin fiecare desen, iar sentimentele mele ii dau viata. In fiecare creatie care imi iese din maini este EA, Galateea mea, muza mea, iubirea la care pot doar sa visez. Ceea ce lipseste este o Afrodita care sa o transforme intr-o femeie vie care sa-mi ofere iubirea la care mereu am visat.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails