miercuri, 18 septembrie 2013

Catre Galateea sau despre energia creatoare nascuta din iubire


In spatele fiecarei opere de arta exista o Galatee, o muza, un sentiment pur si gingas precum o floare, iubirea pe care toti o cautam si spre care orice fiinta vie tinde, o iubire pe care artistul ori a cunoscut-o si a pierdut-o (cum este cazul lui Eminescu care in aproape toate poeziile lui vorbeste despre copila cu parul balari, "floarea albastra" care a murit la doar 19 ani), ori inca o mai cauta, visand la ea asa cum visez si eu.
Am facut tabloul de mai sus reprezentand-o pe zeita Afrodita in timp ce da viata statuii Galatea pentru ca ma reprezinta. La fel ca si Pygmalion si eu am o Galatee pe care o construiesc prin fiecare desen si fiecare pictura iar energia creatoare se naste din iubirea puternica pe care o simt pentru aceasta femeie pe care o desenez si o pictez in mii si mii de chipuri desi nu am intalnit-o pana acum.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails