marți, 18 mai 2010

Un alt tablou din liceu

DSC00123

Azi e ziua in care sunt nostalgica si îmi revin in minte gândurile si sentimentele din liceu.Acesta este un alt tablou pe care l-am realizat la 16 ani. Imaginea aceasta mi-a venit in minte după ce am ascultat o melodie superba la emisiunea Hose Nation de la radio 21. Versurile sunau cam așa:

Although I should not love
I should not hold you tight
It feels so good to laying by your side
Now that I know your feeling
Now that you're knowing mine
Let forget the since of space in time
You don't have to say good bye
Leave me in the morning light
You don't have to stay forever tonite
You don't have to say good bye
Turn around and made me cry
Let stay here in heaven tonite

Vocea feminina m-a impresionat puternic. Vocea ei calda parca mă mangaia pe suflet. Avea un timbru si o intonație speciala. Când o auzeam parca vedeam o bruneta superba cu parul lung si cu breton ce se întindea pe malul unei mari tropicale in lumina calda a soarelui ce răsare si îmi doream sa fiu eu acolo cu ea, sa fiu cea căreia ea ii spune cu o voce atât de suava sa nu plece de langa ea. Am mai realizat si alte desene si picturi pe vremea aceea prin care încercam sa creez imaginea acestei Eve  intr-un paradis al mintii ,mele in care îmi doream eu sa fiu cu ea. Si acum când ascult melodia asta parca vad acel paradis si pe ea, înalta cu parul negru si piele alba  atât de fina, parca o vad cum mă privește cu ochii ei mari de sub breton si îmi spune cu vocea ei suava cuvinte dulci

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails