marți, 11 mai 2010

Mormântul fumătorului

DSC00331 Mormantul

Acum câteva zile mi-am surprins mama fumând pe ascuns ca elevii de liceu. Deși a avut o pneumonie urata din cauza căreia a stat o luna in coma nici acum nu se poate abține de la fumat si nu știu ce sa mai fac ca sa o ajut sa se lase pentru ca la ea aceasta dependenta e foarte puternica. Inițial am vrut sa distrug tigarile si sa le arunc direct la gunoi asa cum faceam pana acum dar m-am gandit la banii aruncati pe ele si mi-a venit alta idee.M-am gandit sa fac din ele o mica creatie artistica. Am luat tigarile, am scos tutunul din ele si l-am pus intr-un borcan si din doua dintre tigarile golite de tutun am facut o cruce pe care am infipt-o in pachetul de tigari in asa fel incat obiectul sa semene cu un mormant. Aceasta creatie reprezinta locul in care fumătorii ajung mai repede.M-am gandit sa intitulez aceasta creatie “Mormantul fumatorului”

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails