joi, 20 mai 2010

Ea este centrul universului meu

omulcosmic thumb_freedom

thumb_spaceilusion OmulCosmic2 DSC00128

Acestea sunt câteva picturi pe care le-am realizat in ultimii 10 ani cu gândul la idealul meu feminin. Ea este centrul universului meu. O vad in fiecare stea si in fiecare galaxie a cosmosului meu mental. imaginea ei. Ea e Eva ancestrala, eternul feminin plin de lumina si de iubire ce radiază din interior precum natura datatoare de viața. In liceu am mai făcut si alte picturi reprezentad-o pe ea, unele la dimensiunile corpului meu. Pentru a realiza buzele celor in dimensiunile corpului meu sărutam hârtia după ce mă dădeam cu ruj. Emoția pe care o trăiam in acel moment era foarte puternica, ca si cum in locul hârtiei ar fi fost acea Eva cosmica. Si acum imi place sa mă uit peste aceste tablouri si sa-mi imaginez ca sunt eu cu ea printre stele si galaxii.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails