sâmbătă, 13 februarie 2010

Senzualitatea trandafirului

Rose02

Numit de Sappho regele florilor, trandafirul de multe ori este asociat cu senzualitatea(mai ales cel roșu, rosul fiind culoarea pasiunii arzătoare).

rose-04

Acestea sunt doar câteva dintre creațiile mele in care senzualitatea nudului feminin este pusa in evidenta de prezenta trandafirilor sau a petalelor de trandafir, dând desenului sau picturii un aer cald, romantic.

American beauty Fotografii-0004

Prin liceu eram fascinata de imaginea minunata care apărea in filmul American beauty: o tanara fata, atât de frumoasa, atât de suava, goala superba, întinsa pe un pat de petale de trandafir roșu, petale care cad mereu sub forma de ploaie peste trupul ei fin.

Untitled-Scanned-65

Acesta este un desen in pix roșu pe care l-am realizat tot in liceu, chiar când eram la școala, in timpul unei pauze.

05rose-03

Acestea sunt niște desene mai noi pe aceasta tema superba

Elise

In timp ce trandafirul roșu este un simbol al pasiunii arzătoare, cel alb reprezintă puritatea. In pictura de mai sus care o reprezintă pe Elize, așa cum mi-am imaginat-o eu după ce am ascultat melodia lui Beethoven Fur Elize trandafirii albi întregesc imaginea curata a Elizei. Petalele albe de trandafir si buchetele de trandafiri albi au fost primele lucruri pe care le-am văzut cu ochii mintii mele după ce am ascultat aceasta melodie

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails