miercuri, 17 februarie 2010

Modelele lui Gauguin

Negrese11

Azi a plouat si acum e din ce in ce mai frig. Iarna isi arata iar colții si tot ce îmi doresc acuma sa fiu pe o insula însorita alături de modele lui Gauguin, sa le pot admira trupurile negre ca de ciocolata ce lucesc in lumina calda a soarelui, sa mă bucur de frumusețea naturii pe care mana omului nu a apucat sa o strice si de prezenta acestor superbe Eve sălbatice precum Adam in gradina paradisului.

Acesta este felul in care îmi imaginez eu ca arătau modelele lui Gauguin. Viziunea mea diferă destul de mult fata de cea a pictorului, desenul meu punând in evidenta strălucirea formelor. Eu am încercat sa fac o reprezentare mai apropiata de felul in care arătau acele femei superbe decât picturile stilizate ale lui Gauguin. Eu am încercat in primul rând sa pun in evidenta forma, sa le dau viața, sa le fac in așa fel incat privitorul sa isi dorească sa fie acolo, in paradisul lui Gauguin cu ele, sa le poată atinge, sa le poată strânge in brațe

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails