miercuri, 10 februarie 2010

Ingerii din creatiile mele

Imi place foarte mult sa desenez si sa pictez ingeri. Ma fascineaza puritatea lor, frumusetea lor divina, nepamanteana.




Aceasta este una dintre primele mele picturi reprezentand frumusetea angelica. Am realizat-o in toamna anului 2000, cand aveam 14 ani si incepusem sa visez la ceva frumos, ceva atat de pur si de minunat incat nici arta mea nu poate reprezenta fidel acea frumusete divina.





Am realizat aceste doua picturi in liceu avand ca subiect nasterea unui inger



Acesta este ingerul curat la care visam pe la vreo 18-19 ani, atat de pura, atat de frumoasa, ascunzand pacatul in spatele inocentei.





Acesta este un desen mai nou reprezentand tot un ingeras gingas si frumos







Mereu mi-am dorit sa iubesc un inger, sa pot sa o strang in brate sa simt iubirea ei atat de curata dar stiu ca acest lucru este imposibil caci in lumea asta nu exista ingeri, iar eu sunt nevretnica de iubirea unui inger.


Ingerul meu cazut



Am realizat aceasta pictura in acuarela dupa ce am ascultat melodia "Inger de floare" de Valerica Mihali. Acesta este ingerul de floare la care visez si eu, visul meu curat, imaginea pe care o port in gand si de care sunt atat de indragostita

Un comentariu:

Anonim spunea...

Draga Corina sunt foarte impresionat de desenele si picturile tale dar si de imaginatia foarte bogata pe kre o ai...as vrea sa vb mai multe.....iti las un id de mess "mihaitza_boy2005".....tine-o tot asa:X:X bv tie esti cu adv talentata in ceea ce faci:D

Related Posts with Thumbnails