sâmbătă, 2 septembrie 2017

Vise de iubire in sfere de apa si femeie nud in univers, pictura si poezie

 

Azi, cu gandul la fostele si viitoarele iubiri care lipsesc din prezentul meu cenusiu, m-am apucat sa transpun iar in culori si in versuri ceea ce simt
Mai sus este pictura, o creatie prin care am redat imaginea muzei mele intr-un decor de univers oniric, cu sfere de apa in jur (in lipsa gravitatiei apa tinde sa formeze sfere din cauza fortelor de tensiune superficiala), sfere ce contin imaginea unor vise si a unor ganduri, precum globul de cristal, iar mai jos este o scurta poezie.

De cateva zile la un singur lucru ma tot gandesc
La femeia pe care o iubesc
... sau mai bine zis pe care as vrea sa o iubesc
Parca o vad stralucind printre stele
O vad mereu alaturi de mine in visele mele


Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails