vineri, 20 noiembrie 2015

Lacrimi pentru iubirea care a plecat

Odata cu acest tablou despre lacrimi ce curg dintr-un ochi mare si albastru, lacrimi pentru o iubire pierduta, mi-a venit si inspiratia poetica. Mai jos sunt versurile pe care le-am scris traind sentimentul tabloului

Lacrimi pentru iubirea care a plecat

20.11.2015
23:08




Albastru precum cerul senin intre nori
Albastru electric ce imi da fiori
Este albastrul din ochiul ei mare
Din care curg lacrimi amare

Lacrimi pentru fiinta plecata pe veci
Spre zari indepartate pustii si reci
Fara a se mai intoarce la iubirea de ieri
Singura pe un drum spre nicaieri

Lacrimi nascute dintr-o trista poveste
Lacrimi pentru iubirea ce nu mai este
Din ochiul ei albastru trist si mare
Lacrimile curg precum ploaia ce doare

Si ma intreb a cui o fi singuratica stafie
Ce lasa in urma ei doar toamna tarzie
Si cand dorul de albastrul ochilor ei doare
Ma gandesc daca nu sunt eu umbra calatoare

Doar o umbra rece ce a uitat ce este iubirea
Si in zadar in departare cauta fericirea
Uitand sa straluceasca precum astrii
Ce aduceau lumina in doi ochi albastrii

De ochii ei imi este si acum dor
Si chiar si acum simt acel fior
Cand ma parca vad lacrimile ce curg
Gandindu-ma la sentimentalul amurg

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails