sâmbătă, 11 iulie 2015

Una dintre muzele poetei Sappho

Am facut aceasta pictura fiind inspirata de poezia de mai jos, scrisa de poeta Sappho, o poezie trista despre o despartire inevitabila. Poezia exprima tristetea fara margini izvorata din neputinta celor doua femei. Fata trebuia sa plece impotriva vointei ei, neputand sa se opuna, iar Sappho isi dorea sa moara in acele momente cand nu putea decat sa accepte soarta impusa de societate.

Nu am mai primit niciun cuvant de la ea

Sincer as fi vrut sa mor
Când a plecat, ea a plâns
o treaba buna; ea mi-a spus, "Aceasta despărțire trebuie să fie
îndurata, Sappho. Merg impotriva vointei mele. "

I-am spus, "Du-te, și să fie fericita
dar nu uita (stii
bine) pe cine lasi încătușata de dragoste

"Dacă vei uita, gandeste-te
la darurile noastre catre Aphrodita
și toate frumusețea pe care am împărtășit-o

"toate diademele violet,
bobocii de trandafir împletiti, mărarul și
sofranul încolăcite în jurul gâtului tineri

"mir turnat pe cap
și rogozini moi pe care fetele au
tot ce si-au dorit alături de ele

"în timp ce nicio voce nu a cantat
in coruri ca ale noastre,
niciun copac inflorea primăvara fără cântec ...

Un comentariu:

Louisette spunea...

Lovely, greeting from Belgium

Related Posts with Thumbnails