vineri, 24 iulie 2015

Un desen despre golul din sufletul meu

Ieri am desenat un zid cu o gaura dincolo de care exista vidul cosmic si o gaura neagra ce absoarbe totul. Desenul reda ceea ce simt acum si voi simti si mai acut in luna august, cand ma asteapta un concediu lung pe care il voi petrece cel mai probabil singura intre 4 pereti.
Desenul reda sentimentul de goliciune interioara, singuratatea ce ma absoarbe precum o gaura neagra in timp ce precum un corp aflat in deriva prin vidul interstelar nu am de cesa ma agat. Acesta este un desen despre golul ce apare in sufletul meu in fiecare zi de duminica,de sarbatori si in toate zilele libere in care nu exista activitati in care sa ma implic si nici macar nu am cu cine sa vorbesc deoarece si internetul este pustiu.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails