joi, 31 iulie 2014

Doua fete care se iubesc

Tabloul meu pictat cu cafea prin care am reprezentat o fragila iubire intre doua femei in bataia vantului s-a vândut la târgul Expo Bazar Art dar am mai facut facut un tablou in acrilice pe panza avand acelasi subiect.
Picturile spun o poveste trista despre doua fete care se iubesc. Iubirea lor e tot ce au intr-o lume agresiva si ostila. Vantul bate spulberand totul si pamantul nesigura se cu tremura si se crapa, fugindu-le de sub picioare. Oare va supravietui iubirea lor atata timp cat nu are nicio baza sau se vor prabusi amandoua, niciuna dintre ele neavand forta necesara pentru a mentine aceasta iubirea in viata? Oare sentimentele lor pure si intaltatoare le vor uni in continuare sau vor fi zdrobite transformandu-se in suferinta? Despre aceasta pictura facuta cu cafea si gandurile si sentimentele care m-au inspirat am mai scris si de fiecare data cand ma gandesc la acest subiect imi vine sa plang.
Pictura prezinta o realitate trista. Am cunoscut foarte multe fete si femei care nu au un loc de munca nu au banii lor, de o casa a lor nici nu poate fi vorba, si nu pot fi cu adevarat independente si stapane pe vietile lor si am fost si eu in aceasta situatie. Ani de zile am cautat fara succes un loc de munca si tot ce incercam sa fac era sortit esecului si imi mai si ziceau rudele si diverse cunostiinte ca o femeie nu face nimic fara sa aiba un barbat alaturi, ca fara un barbat puternic o mananca cainii si ca trebuie neaparat sa imi gasesc un iubit si ma gandeam cum ar fi daca as fi cu cineva in aceeasi situatie cu mine. Oare poate supravietui o iubire intre doua fiinte aflate in aceasta situatie atata timp cat nu are nicio baza? Poate par materialista dar adevarul crud este ca atunci ca nu avem independenta financiara nu ne putem trai viata asa cum ne dorim, oricat de mult am vrea si sfarsim in durere si lacrimi, iar intr-o perioada de criza economica multi dintre noi ajung sa fie inrobiti prin mijloace economice.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails