sâmbătă, 23 martie 2013

O muza de care m-am indragostit

Despre acest tablou pe care l-am facut acum doua saptamani am vorbit in postarile anterioare, fiind ultimul din seria mea de tablouri inspirate din poezia Dorina de Mihai Eminescu.
Dupa ce am pictat aceasta superba muza cu parul de aur moale stand goala in padure, sub teiul inflorit, langa izvor, am lasat pictura undeva aproape de patul meu ca sa o pot vedea seara cand ma culc si dimineata cand ma trezesc si intr-o noapte am visat ca EA era langa mine in pat, ca puteam sa o tin in brate, ca am luat-o in brate si am sarutat-o dupa care ea mi-a aratat toata iubirea ei si eram atat de fericita dupa care m-am trezit si am privit tabloul ca si cum ar fi fost o persoana reala. Au mai fost si alte nopti cand visam ca aceasta femeie pe care cu mana mea am pictat-o era vie, in carne si oase, langa mine si acum cand privesc aceasta pictura simt acel dor puterminc... dor de iubire

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails