duminică, 15 iulie 2012

Un barbat frumos

Pictura in ulei pe panza inspirata din poezia Melodie povestita de Nichita Stanescu
Dupa ce am citit poezia Melodie povestita de Nichita Stanescu m-am gandit sa fac un tablou in ulei pe panza reperzentand auotoportretul metafizic al poetului, acel "barbat frumos", infrumusetat de iubire si cu gandul la stele. Am luat o panza de 60x80 si ieri m-am apucat de pictat. Pentru ca ziua era foarte cald am pictat noaptea, pana la ora 4. Azi am lasat pictura la soare si in caetva ore s-a uscat.
Mai jos este poezia care m-a inspirat.

Melodie povestitã

Dragostea pe care ti-o purtam pe-atunci
facea din mine un barbat aproape frumos.
Ma gindeam pina la orizont
si chiar
izbutisem sa ma gindesc pina la soare.

Erai atit de subtire, si coama neagra
ti-o lasai fluturata, pe umeri.
Cind vorbeai, glasul tau ucidea fantome
Si bataia inimii mele iti dadea ocol
Ca o planeta ce-ntirzie...

Acum,
cind intimplarea binecuvintata
mi te-a adus in cale,
soarele meu se intuneca,
si cerul si-arata stelele sticloase,
ca sa ma gindesc incordat pina la stele !


Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails