duminică, 20 mai 2012

Un copac cu flori albe si un vis frumos de iubire

Eu cu iubita mea din vis langa un copac cu flori albe foarte mari
Vineri am visat ca eram cu o femeie pe care am mai intalnit-o in vise desi in viata de zi cu zi nu o cunosc, o femeie in jur de 30 de ani, cu parul saten inchis de lungime medie, fata rotuda, pielea alba si fina si ochii albastrii. O tineam in brate strans si nu imi mai venea sa plec de langa ea pentru ca in bratele ei ma simteam iubita, simteam ca ma contopesc cu ea. Desi era doar un vis sentimentele erau foarte puternice, ca si cum ar fi fost real si chiar si acum imi amintesc cu placere acest vis. Noi stateam imbratisate si ne sarutam langa un copac care inflorea, un copac cu flori albe care se deschideau si cresteau, unele dintre ele fiind mult mai mari decat florile unei magnolii. Florile ajungeau si la peste 30 cm diametru si nu seamanau cu nimic din ce am vazut pana acum. Nu e pentru prima data cand visez copaci infloriti, superbi, cu flori albe si foarte mari si nu stiu cum se face ca in ultimul timp acesti copaci apar tot mai des in visele mele.
Prin desenul de mai sus am incercat sa dau viata si contur acestui vis.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails