miercuri, 30 noiembrie 2011

Regina mea de gheata

Regina mea de gheataIarna - Pictura ulei pe panza

Am desenat-o in mii de chipuri pana acum. Ea este regina mea de gheata, atât de frumoasa, atat de rece. Ea este o personificare a iernii si tot ce atinge ea se transforma in gheata. Ea este o crăiasa a zăpezilor, o zeița a nordului ce va ramane mereu in mintea mea deși nu o pot atinge.

 Ea este un munte de gheata - She is an ice mountain

Ea e frumoasa ca o zâna din povesti ce atrage cu magia ei si rece precum un munte de gheata.

 Craiasa Zapezilor desen O craiasa a zapezilor rece si rea desen in pix de iarna

Ea este rece ca iarna si rea ca o felina iar privirea ei albastra ma face sa tremur de emoție. Pielea ei este alba ca zăpada, ochii ei sunt albaștrii ca cerul senin, parul ei este negru ca o noapte lunga cu stele si aurore boreale.

Iarna5 Iarna - O craiasa a zapezilor - Personificare a irnii pictura

Ea este atât de rece si de distanta si o simt departe, departe precum stelele albastre.

 

 O fantezie de iarna - Desen in pix de iarna - O craiasa a zapezilorIarna ocrotind indragostitii desen in pix

Acestea sunt doar câteva desene si picturi reprezentând-o pe aceasta femeie frumoasa si rece a mintii mele, câteva desene care exprima un sentiment pe care l-am simțit de atâtea ori si oglindesc răceala pe care am simțit-o la atâtea fete pe care le-am cunoscut, frumoase si reci ca niște regine de gheata.

iarna - desen in pix

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails