joi, 17 noiembrie 2011

Doua peisaje in acuarela pe care Olga Chirilă, străbunica mea, le-a pictat înainte de 1940

Peisaj de iarna in acuarela facut inainte de 1940 de Emanuel Chirila, bunicul meu care pe vremea aceea era copil Pictura in acuarela facutra de strabunica mea Olga Chirila acum aproape 100 de ani

Cu aceasta postare voi continua seria de creații pe care NU le-am realizat eu

Aceste sunt doua peisaje de pe vremea când bunicul meu era copil pe care le-a pictat străbunica mea.  Picturile au fost făcute in anii 30, pe vremea cand Bucureștiul era micul Paris, nun orasul murdar si foarte poluat pe care il stim noi acum si era mult mai multa vegetație, pe vremea cand Romania era grânarul Europei, probabil singura perioada din istorie când s-a trait cat de cat bine in tara asta.Olga Chirila

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pacat de talentul bunicii, ca s-a pierdut...

Related Posts with Thumbnails