luni, 8 august 2011

Zamolxis marele lup alb si sfinxul dacic

Am facut acest desen ieri folosind un banal pix albastru şi un carton. M-a inspirat sfinxul din Bucegi pe care l-am vizitat vinerea trecută, sfinxul dacic vechi de mii de ani, sfinxul în faţa căruia dacii se rugau la Zamolxis. Din păcate doar jumatate din sfinx s-a păstrat până în ziua de azi partea dreaptă a acestuia fiind distrusă. Din acest motiv multi cred că sfinxul e natural. Eu una cred că Bucegii au fost unul dintre locurile sacre ale dacilor iar sfinxul a fost sculptat de ei.
----------
Trimis de pe telefonul Nokia

Un comentariu:

Elisaveta Novac spunea...

Corina, am realizat coperta cartii de legende din mitologia traco-daca sub titlul de "Cavalerul Trac si Misterele lui Zamoxis" cu pictura ta "Zamolxis,marele lup alb si sfinxul dacic". A iesit superba. trimite-mi, te rog adresa ta sa-ti trimit cartea.
Cu alese multumiri, Elisaveta Novac

Related Posts with Thumbnails