marți, 29 martie 2011

Cum se transforma casa in piramida, pomul in sigillaria si omul in extraterestru

Aceast este o pictura facuta de un copil de 6 ani in care apar laitmotivele desenelor facute de copii: casa patrata cu un acoperis triunghiular, copacul cu un trunchi drept cu o coroana verde si routnda in varf, floarea, omul cu un cap supradimensionat si soarele cu ale lui raze plasat undeva in dreapta sus.
Eu am reinterpretat acest desen simplu iar mai jos e ceea ce a iesit. Acoperisul triunghiular al casei mi-a sugerat o piramida si in locul casei am facut o piramida, copacul cu trunchiul lui drept, columnar care se inalta spre cer si cu coroana lui mica rotunda verde si neramificata seamana cu un arbore din genul sigillaria, iar omuletul cu capul mare si cu mainile indreptate spre cer seamana mai mult cu un extraterestru pitic cenusiu. Am mutat soarele deasupra bratelor ridicate ale extraterestrului pentru a da impresia ca acest extraterestru tine soarele in mainile lui si am adaugat si luna in aceasta compozitie, deadupra soarelui si a mainilor extraterestrului in timp ce floarea a fost inlocuita cu o planta primitiva, asemanatoare cu primele plante de uscat care au existat pe Pamant.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails