luni, 4 octombrie 2010

Melancolie

 Aceste picturi au fost inspirate din poezia Melancolie de Tudor Arghezi. Pictura de mai jos dateaza din anul 2000, fiind una dintre primele mele creatii in timp ce cea de mai sus a fost realizata in 2004.

Mai jos este poezia lui Arghezi. Am realizat aceste picturi dorindu-mi sa fiu eu cea care merge seara la intalnire pe malul lacului dar atunci, ca si acum nu aveam cu cine sa ma intalnesc. Asa mi-o imaginam eu atunci pe fata cu care se intalnea poetul, bruneta, inalta cu parul lung si imbracata intr-o fusta scurta de piele neagra.
Tudor Arghezi - Melancolie

Am luat ceasul de-ntalnire
Cand se tulbura-n fund lacul
Si-n perdeaua lui subtire
Isi petrece steaua acul.

Cata vreme n-a venit
M-am uitat cu dor in zare.
Orele si-au impletit
Firul lor cu firul mare.

Si acum c-o vad venind
Pe poteca solitara,
De departe, simt un jind
Si-as voi sa mi se para.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails