joi, 21 octombrie 2010

Eu cu cele aproape 2000 de desene pe care l-am facut din 2000 si pana acum

In aceste imagini sunt eu cu miile de desene (nuduri si alte desene prin care am incercat sa construiesc imaginea idealului meu de fumusete si de feminitate, imaginea celei pe care mi-o doresc langa mine) pe care le-am realizat in clipele mele de singuratate din ultimii 10 ani cand simteam nevoia de a iubi si de a fi iubita.

Acest munte de desene masoara 21 cm si cantareste 18 kg, 21 cm si 18 kg de vise de iubire care imi umleau zilele si noptile in care ma simteam atat de singura si simteam si eu nevoia de a iubi si de a fi iubita, 21 de cm si 18 kg de ganduri vise si sentimente neimpartasite ce ardeau in adancul sufletului meu si nu puteam sa le exprim decat prin creatiile mele






Am postat aceste imagini pentru a dovedi ca exist, ca sunt reala si ca eu sunt autoarea acestor creatii pentru ca multe persoane credeau ca sunt baiat si ma dau drept altcineva sau ca le-am luat de pe cine stie ce situri si nu sunt facute de mine.

42 de comentarii:

Anonim spunea...

desenezi frumos rau de tot!!!

Admin spunea...

Esti un desen, nascut din dragoste de arta si care daruieste ochiului arta si sublim!!!

Mo spunea...

Lacrimi mii urg
Perante spre zare de apus se scurg
Incet spre tine se duc
Luceafar de Noapte tu esti
Cu ai tai ochi verzi ma vrajesti
Dandu-mi sperante langa tine sa fiu
Sa fim un intreg mereu
Sa dormim inpreuna seara sa'ti spun Noapte buna
Soapte sa iti spun mereu
Dandu'i tu putere sa trec peste greu
E tot ce mias dori
Pentru tine Luceafarul meu
As face ori ce pentru tine
Sa fii fericita si sa poti sa uiti trecutul
Cand iti va fii greu sa iti aduci aminte de mine mereu caci te voi Yuby mereu ( o mica poezie pentru tine Corina ) tot c imi doresc e sa imi spui daca ai vrea sa fii k mn dak fac operatia

Ruxandra Adina Gurgu spunea...

Uhh...impresionant si extrem de frumos. Si eu sunt o femeie ce deseneaza femei si nuduri desi...in dragoste am ales mereu barbatii.
Iti doresc sa gasesti iubirea visata, dar care sa lase loc si pentru alte creatii.

Anonim spunea...

Ce vrea de fapt Adrian, este sa intrebe daca o iei sus. Bai gheule, daca asta-i arta, ma duc sa-mi bat un cui in ochi.

Choppermaniac spunea...

De-a dreptul penibil cum desenezi. Du-te si sinucide-te ritualic prin felatie pana ce iti vor plezni doua vertebre cervicale.

Anonim spunea...

Eşti o muiere scârboasă, hidoasă şi inferioară. O cretină. Să-ţi fie ruşine pentru blasfemia la adresa Mântuitorului Hristos. Imbecilo.

Anonim spunea...

Eu m-as multumi cu o poza cu TINE nud.Nu de alta,dar daca tot ne-o luam la laba,macar sa fie ceva concret,nu desene de cacat.Ce zici,te bagi?

P.S.:mai foloseste si tu virgule,ca sunt gratis,in pula mea! , , , , , ,

Anonim spunea...

IT'S A TRAP!

Caine spunea...

Eu sunt caine si vad totul in gri. Faine desene, pacat ca sunt gri.

Anonim spunea...

esti o frustrata idioata fara tate si cu buze subtiri...normal ca desenezi femei din moment ce niciun barbat nu se uita la tine decat cu curul. mi-ar placea sa imi adun vreo 10 prieteni, sa bem 100 de beri, dupa care sa te postim numai in gaoz...asa...de fun :)

Anonim spunea...

eu cred ca are doar cateva desene cu care a facut pozele. Restul sunt foi goale.

Anonim spunea...

Eu din arta imi castig existenta si ce faci tu aici nu e arta, e mizerie, ignoranta si nesimtire. Cunostiintele de limba romana lasa de dorit, desenele sunt mult sub cele ale studentiilor mediocri de la arte..

ILUZIA spunea...

nu e de mirare ca esti insetata de iubire....esti uratica foc!

Anonim spunea...

toti ratatii deseneaza pizde goale inchipuite.macar fa si tu niste studii!incearca sa ai si tu habar de anatomie si comopozitie.daca desenezi floricele,case,printese,copaci,soare si luna nu inseamna ca esti nici pe departe artist.

Anonim spunea...

si o dedicatie

http://www.youtube.com/watch?v=8dwG8tQDLpY

Anonim spunea...

fata doar deseneaza ce-i place ,
nu vad nimic rau in a face ce iti place chiar daca nu esti profesionist.
Bravo ei.

P.S. : Sunt aici de pe pagina lui radu , piticigratis :))

Anonim spunea...

Acum trebuie să mă spăl pe ochi cu sodă caustică... Bine-i ce-ai făcut?!?

JD spunea...

Corina, nu pune la suflet comentariile acestor imbecili..au fost toti trimisi aici de pe pagina "piticigratis". e jalnic ca trebuie sa-i ia la misto pe cei din jur ca sa se simta ei mai "masculi" si sa-si ascunda complexele. bafta in continuare!

Anonim spunea...

"toti ratatii deseneaza pizde goale inchipuite.macar fa si tu niste studii!incearca sa ai si tu habar de anatomie si comopozitie.daca desenezi floricele,case,printese,copaci,soare si luna nu inseamna ca esti nici pe departe artist."

Dar ce inseamna ma a fi artist? Care sunt criteriile de selectie. Ia sa vedem, esti in stare sa raspunzi? Ce inseamna arta? Esti in stare sa raspunzi si la asta.
Se vede ca pictorita are simt estetic, imi plac detaliile, modul in care foloseste culoarea, intr-adevar proportiile sunt aiurea, nu stapaneste anatomia. Sau poate nu vrea sa deseneze "corect". Ai auzit de Pj Crook? Personal mi-e indiferent daca respecta sau nu proportia, nu asta e ideea.
Ce nu-mi place la dansa este atitudinea. Un artist ar trebui sa se limiteze la a expune lucrarile si (foarte important) la a sti cum sa se promoveze cat mai bine. Conduita, felul cum se prezinta in societate conteaza foarte mult. Din pacate mie mi-a dat impresia ca este inca un copil nesigur pe el. Nu ar trebui sa spuna in gura mare ca e atrasa de femei (e irelevant) nu ar trebui sa dea atatea explicatii legate de lucrari gen: am vazut cutare, mi-am imaginat nu stiu ce, si iata lucrarea. E prea mult. E patetic.
Si ar trebui sa existe la ea o delimitare mult mai clara intre ea ca om, si ea ca artist. Nu trebuie sa justifici in vreun fel de ce ai pictat nu stiu ce. Daca o lucrare este apreciata sau nu, totul tine de critici.
Lucrarile ei sunt bune, caracterul si prezentarea ei strica tot.

Anonim spunea...

genial...foarte bune,sunt atat de proaste incat sunt bune.
bravo!tine-o tot asa si nu lasa pe nimeni sa-ti spuna ca nu ai absolut nici o legatura cu arta sau ca esti o cretina sau ca arati ca o zomliloaica sinistra.
NU TE SINUCIDE!!!

Leilana spunea...

"Si ar trebui sa existe la ea o delimitare mult mai clara intre ea ca om, si ea ca artist. Nu trebuie sa justifici in vreun fel de ce ai pictat nu stiu ce." - bine zis. Exact asta mă deranjează şi pe mine.

Anonim spunea...

Acum hai sa fim seriosi,lasa-te si lasa-ne,apucate de poezii sau altceva ca la arta e complicat,arta e ceea ce ne inconjoara vechi si nou, arta e ceea ce a fost creeat si ceea ce va fi creat faptul ca tu ai 2000 de desene nu inseamna ca stii sa desenezi,cauta carti,invata anatomie,dupa care poti desena nuduri si ce mai vrei tu pana atunci,ai de munca.Plus ca nu vad o evolutie in atata amar de ani de cand desenezi.

Anonim spunea...

Dragi prieteni sa o lua ti pe donsoara,o bagati intr o camera de 2m pe 2m asezata pe un taburel,cumparativa niste bate de baseball,asezativa in jurul ei,stingeti lumine si loviti scaunul.
Dupa ce ati obosit aprindeti lumina faceti 2000 de fotografii cu donsoara,publicatile pe un alt blog,care sa sune asa -2000 de fotografii cu o distrusa-

Anonim spunea...

Si Hitler picta la fel de frumos!

Anon spunea...

Nu voiam sa cred ca exista intr-adevar asemenea monumente de prostie. Dafapt inca nu-mi vine sa cred; dupa ce ca suferi de nanism si esti urata cu crengi mai si desenezi de cacat si iti postezi deseurile pe net sa le vada altii mai prosti si sa te laude, nu vrei tu sa iti tragi un glont in cap? si restu care iti comenteaza blogu de preferat. Baliti pe voi de cretini ce sunteti. CE CACAT?

Anonim spunea...

La cati distrusi mental - si nu numai - au scris despre Corina si lucrarile ei, inainte de a fi impuscati - baga-i in SPAM!

Cat despre desenele prezentate - cui nu-i place, sa plece de pe pagina...!

Doar RETARDATII comenteaza cu limbaj vulgar!

Corina, multa bafta - iar pentru linistea ta foloseste spam_ul pentru retarzi!

Teo din Iasi

Anonim spunea...

Deci, nu te-am fute nici cu pula culcata ... pe curt, esti proasta, esti urata, si n-ai nici o treaba cu desenatul! Mori!

Anonim spunea...

tu din ce pula mea canalizare ai evadat fa?

Stefan spunea...

Corina, te felicit pentru tot ce ai realizat. Mie unul, pot spune ca imi place. Este un proverb: "nu-i frumos ce-ti place tie, e frumos ce-mi place mie". Cand ma refer la cuvantul "tie", ma refer de fapt la toti cei care te critica, carora poate nu le place tot ce ai facut, tot ce ai realizat pana acum, gasind fel de fel de motive. Te rog, nu exaspera, ai incredere in tine si pe mai departe. De-a lungul istoriei, au mai fost artisti criticati, multi dintre ei, din "invidie", altii din "nepricepere", altii din "incompatibilitate" in ceea ce priveste viziunea asupra lumii, asupra tuturor lucrurilor ce ne inconjoara. Asa se explica: de ce unii sau unele se casatoresc, iar noi criticam dupa aceea ca uite pe cine a luat sa-si duca traiul o viata. E normal ca pentru toti oamenii, gusturile acestora sa difere. Asa este si bine, asa este si frumos. Ce ne-am face daca toti am fi asemanatori. E minunat ca suntem diferiti din multe puncte de vedere.

Anonim spunea...

Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pula.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.Ia Pizda.

Mary Alice spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mary Alice spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

cucu bauu

Crina Ioana spunea...

Mi-ar placea sa desenez macar 10% din ce reusesti tu! Nu conteaza daca ai studiat sau nu, ce tehnica folosesti, important este ceea ce esti in stare sa transmiti prin desen. Iar tu vibrezi din plin prin desenele tale. Felicitari!

Anonim spunea...

foarte frumoase desenele si picturile nu baga in seama toti labarii ca nu ai de ce sunt dor niste frustrati obositi atata tot

luchian spunea...

corina, te felicit si iti doresc succes. Personal eu doresc sa cumpar 12 piese de la tine.
te voi cauta. Multumeste divinitatii ca ti-a dat un asemenea talent.
un profesor senior.

Anonim spunea...

de la Shraier Vi.
esti nu numai o arista rafinata ci si o fata de exceptie.Nu inteleg rauvoitorii inculti sau fundamentalisti ortodocsi de ev mediu care nestiind sa faca nimic, se straduiesc sa strice o reputatie.
Esti o fata foarte frumoasa.Felicitari!Pentru mine esti o sursa de inspiratie.

Anonim spunea...

ceea ce faci tu e un curat suicid.
gandeste-te un pic ca va veni o zi cand vei da raspuns pentru tot ceea ce faci.
as numi-o arta,chiar cat de mult as vrea sa fie acceptata ca fiind naiva,dar cand "forma" e lipsita de "fond",cand "cel creeat" isi bate joc de CREATOR,atunci...

Anonim spunea...

Mary alice esti o satanista nenorocita.Daca pt tne DUMNEZEU nu reprezinta nimic inseamna ca ai creieril SPALAT.Poate esti si tu vreo lesbiana idioata.Piei satana spurcata.

Anonim spunea...

Afara din tara cu lesbienele si homosexualii.Romania si romanii nu va vor aici.

Anonim spunea...

Afara din tara cu lesbienele si homosexualii.Romania si romanii nu va vor aici.

Related Posts with Thumbnails