luni, 9 decembrie 2019

Povestea unicornului si a inghetatei de caca(o)


Prognozez ca dupa aceasta poveste o sa ninga ca in povesti, o sa ninga cu fulgi de zapada ofensati de ceea ce am scris si am desenat, dar nu ma tem de avalansa de comentarii care va urma asa ca imi dau drumul... la poveste.
A fost odată un unicorn troian spalator de creiere care a făcut un cacat si acel cacat se se identifica ca înghețată de cacao. Au venit oamenii de știință si l-au analizat, iar in urma analizelor organoleptice si de laborator au descoperit ca este un căcat dar căcatul s-a simtit ofensat pentru ca el se credea înghețată, iar marele unicorn troian a pus in gura oamenilor de știință un căluș mare pe scria political correctnes si a zis.
- Sunteti fascisti daca numiti inghetata mea "căcat". Atata timp cat se identifica ca înghețată este o înghețată si trebuie tratată ca o înghețată adica mancata, chiar daca e maro si pute. Înghețata mea se simte ofensata cand cineva o numeste "cacat". Daca se identifica ca inghetata trebuie linsa asa cum este lisa oricare alta inghetata, fara discriminare.
Si toata lumea a ascultat de calul troian, pardon unicornul troian si au facut toti inghetata praf ( nici eu nu pot sa-i spun pe nume pentru ca imediat m-as alege cu eticheta de hater) si au manjit tot ce misca pana au venit altii si au zis:
-Jos cu inghetata, la gunoi cu ea jos cu totul, tot noi am avut dreptate, prea multa libertate.
Si incalecai pe o păsărică

Si va spuusei o poveste frumusica

P. S. Povestea de mai sus este um pamflet si trebuie inghitatia ca atare, doar daca poate fi digerata

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails