joi, 9 februarie 2017

Un proiect expozitional respins de galeriile de arta din Bucuresti

Oare exista in Romania o institutie culturala dispusa sa gazduiasca o expozitie de pictura si un cenaclu de poezie cu tematica safica si o prezentare despre viata si opera poetei Sappho?
Eu am facut o serie de lucrari inspirate din viata si opera poetei Sappho, lucrari pe care nu am unde sa le expun pentru ca toate galeriile, toate localurile si toti furnizorii de cultura la care am apelat au respins proiectul.
Imi aduc aminte si acum cum criticul Marius Tita a zis ca el e crestin si nu vrea sa vada picturi cu lesbiene si nuduri in expozitie.
Probabil ca ei ar vrea sa vada doar flori si icoane.
Traim intr-o societate mult prea traditionalista, patriarhala si ultraortodoxa care cenzureaza arta si toate formele de cultura care nu se incadreaza in sabloanele lor.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails