vineri, 14 octombrie 2016

Focul pasiunii, povestea unei lucrari controversate

Aceasta lucrare este expusa la biblioteca metropolitana din Bucuresti unde o puteti vedea pana pe 4 noiembrie. Lucrarea este expusa la biblioteca de luni si inca din primele zile a atras atentia si a generat diverse reactii, atat pozitive cat si negative.
Ieri o femeie de 70 de ani a facut un scandal monstru fiind deranjata de tematica  lucrarii si amenintat ca se duce direct la patriarhie sa se planga ca la Biblioteca metropolitana este promovata homosexualitatea.
Lucrarea foarte apreciata de straini si de tineret si aspru criticata de persoanele cu un iq redus si ramase in evul mediu ca mentalitati s-a nascut din dorul meu de iubire, iubirea pe care nu imi este permis sa o am din cauza oamenilor ca femeia agresiva de ieri, din cauza ca ei detin puterea in societatea asta infecta. Din cauza lor sunt singura si in singuratatea mea, gandindu-ma la cea pe care mi-o doresc langa mine am creat mii de lucrari. Mereu mi-am dorit sa am langa mine o femeie care sa ma faca sa ma simt iubita, sa pot sa o tin in brate, sa o simt langa mine, sa adorm in bratele ei. Mereu visez ca sunt cu ea, ca e o persoana reala, nu doar o fantezie, ca sunt cu ea. Lumea pe care o construiesc prin arta mea e singurul loc unde pot fi libera, singurul loc unde pot fi eu si atata timp cat imi este interzis sa iubesc imi doresc un singur lucru: Sa nu-mi fie interzis sa exprim prin arta ceea ce gandesc si ce imi doresc.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails