sâmbătă, 27 august 2016

Desenul meu a ajuns pe materialele publicitare ale unui salon de masaj erotic

Desenul meu a ajuns pe materialele publicitare ale unui salon de masaj erotic

27.08.2016
17:00



Azi am avut surpriza sa desopar ca unul dintre desenele mele a fost utilizat pentru flyerele unui salon de masaj erotic, fara permisiunea mea, fara ca eu sa stiu.
Desenul are ca subiect iubirea pura si nu promoveaza prostitutia mascata in spatele   masajului.
Consider ca prostitutia ar trebui sa fie legalizata si foarte bine cobtrolata pentru a nu mai fi ascunsa in spatele masajului, facand un deserviciu maseurilor adevarati si pentru a preveni raspandirea bolilor cu transmitere sexuala, a traficului de persoane si a altor abuzuri

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nasol ca se folosesc de munca ta :(

Related Posts with Thumbnails