joi, 28 iulie 2016

Sappho si fata care pleaca impotriva vointei ei, o pictura despre durerea unei despartiri

Am facut aceasta pictura fiind inspirata de poezia in care Sappho vorbeste despre tristetea fara de margini a unei fete care, impotriva vointei ei, urma sa paraseasca thaisssosul(scoala de fete) de pe insula Lesbos. Fetele paraseau thaissosul pentru a se casatori.
Acestea sunt versurile care m-au inspirat

Sincer as fi vrut sa mor
A plans ea atunci cand a plecat
mare lucru; ea mi-a spus, „Aceasta despărțire trebuie să fie
îndurata, Sappho. Merg impotriva vointei mele. „

I-am spus, „Du-te, și să fie fericita
dar nu uita (stii
bine) pe cine lasi încătușata de dragoste

„Dacă vei uita, gandeste-te
la darurile noastre catre Aphrodita
și toate frumusețea pe care am împărtășit-o

„toate diademele violet,
bobocii de trandafir împletiti, mărarul și
șofranul încolăcite în jurul gâtului tau tanar

„mir turnat pe cap
și rogojini moi pe care fetele au
tot ce si-au dorit alături de ele

„în timp ce nicio voce nu a cantat
in coruri ca ale noastre,

niciun copac nu inflorea primăvara fără cântec …

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails