vineri, 15 aprilie 2016

Un vis despre o plimbare urbana pe malul unei ape

Un vis despre o plimbare urbana pe malul unei ape

15.04.2016
19:00



Ieri am visat ca ma plimbam alaturi de o femeie tunsa scurt, putin mai inalta decat mine, pe langa o apa care semana cu Dambovita. Stiam ca sunt in sudul orasului Credeam ca sunt in zona Vitan-Barzesti dar se pare ca nu eram in Bucuresti. Am iesit din blocul cu cateva etaje situat chiar langa aceasta apa si am am trecut pe un pod. Trebuia sa ajung pe partea cealalta unde era un magazin de unde trebuia sa fac niste cumparaturi. Podul era prevayut cu un sistem de ridicare pentru a permite vapoeaselor sa treaca. Erau si niste ambarcatiuni acolo.
Visul s-a repetat de 3 ori pana acum.
Tot ieri am asternut pe panza imaginea din visul meu, eu si cu acea femeie misterioasa pe pod, privind spre nord-vest

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails