marți, 22 martie 2016

Un cosmar despre o statie de metrou si portretul unui terorist

Azi am visat ca eram la metrou dar nu semana deloc cu metroul bucurestean.  Erau mai multe magistrale si statiile erau mult mai mari, astfel incat m-am ratacit pe acolo. Parea sa fie undeva in alta tara. Un barbat dubios ma urmarea si incercam sa ies de acolo dar nu stiam pe unde. S-a facut intuneric, m-am speriat foarte tare si am luat-o pe o scara rulanta foarte lunga care parea sa duca afara. (se vedea putina lumina venind di directia aia). M-am uitat in apoi, am vazut o imagine intunecata si dezolanta, cu pereti afumati si ceva rosu pe jos. Barbatul acela ma urmarea in continuare si incerca sa ma prinda de la spate si sa ma ia ostatica. Parea sa fie inarmat. Inaltimea lui era peste 1 75 si era brunet, cu parul prins intr-o coada scurta.  Avea nasul ascutit, putin coroiat, si fruntea mica si era imbracat urat, cu un pullover negru si un fel de geaca cenusie. Eu am reusit sa ies de acolo si am trecut pe langa niste magazine si pe langa niste oameni care vorbeau franceza. Am crezut ca sunt la Paris. Probabil ca as fi uitat acest vis daca azi nu s-ar fi intamplat ce s-a intamplat la Bruselles. Azi am desenat portretul barbatului dubios din visul meu. Oare ar putea fi unul dintre teroristi?

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails