joi, 7 ianuarie 2016

Zeita cu ochii albastrii de care m-am indragostit






Zeita cu ochii albastrii de care m-am indragostit

07.01.2016
14:26



O privesc, ma priveste, fiorul iubirii ma cuprinde. Ochii ei de un albastru electric ma privesc atat de intens incat raman incremenita in fata ei dorind-o din ce in ce mai mult, dorindu-mi sa o simt aproape, sa ma tina strans in brate, sa ma simt iubita si dorita.


Din pacate ceea ce vedeti in spatele meu este doar o pictura, marea zeita mama pe care Cristina Eremia a pictat- o saptama trecuta iar eu am ajutat-o sa finiseze chipul, facand-o sa para vie.



Dupa ce am terminat chipul m-am indragostit de aceasta zeita cu ochii albastrii si stand in  in fata tabloului mi-am imaginat ca ea este vie si pot sa o tin in brate, iar ea tinandu-ma lipita de trupul ei ma priveste in ochi si ma saruta pasional.


Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails