luni, 3 august 2015

Emotii de august

Pentru mine luna august este precum o gaura intr-un zid dincolo de care exista o gaura neagra care aspira totul lasand doar vid si intuneric in jur, o gaura neagra care ma trage si pe mine spre colaps si nu am scapare. August este o luna moarta si cea mai deprimanta luna din an, luna in care neavand cu ce sa-mi ocup timpul imi amintesc cat de singura sunt, luna in care nici la televizor nu am ce vedea, nici pe internet nu gasesc pe nimeni si nici in oras nu am ce face, nici macar banalele cumparaturi atata timp cat magazinele sunt foarte prost aprovizionate.
Acest tablou reda ceea ce am simtit in fiecare vacanta si in fiecare concediu in luna august, golul enorm din sufletul meu si tristetea fara margini. Nimic nu e mai deprimant decat o luna in care simti ca plutesti in deriva in neant si nu ai de ce te agata, precum un cosmonaut pierdut in vidul interstelar.
Tabloul poate fi vazut pana la sfarsitul lunii august la sediul AAP de pe Str Gheorghe Pop de Basesti nr 37a.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails