joi, 5 martie 2015

Din umbrele subconstientului

Am facut acest desen in aceasta dimineata, fara ca macar sa privesc pixul si hartia, dupa o serie de ghinioane, dupa ce m-am trezit foarte greu, cu dureri de cap si foarte obosita dimineata, am pierdut autobuzul, cand am incercat sa iau metroul m-am trezit ca ambele mele cartele de metrou sunt refuzate de aparat, desi mai aveam cateva calatorii pe ele, am vrut sa cumpar ceva si nu aveau produsul respectiv in magazin si am scapat o mai multe obiecte pe jos.
Desenul l-am facut cu pixul pe o foaie A4, dupa ce au avut loc aceste intamplari. Erau nervoasa si nelinistita in timp ce il faceam.
Voi ce vedeti in acest desen? Eu vad un craniu din porfil. Dupa ce am terminat desenul si l-am privit aceasta imagine mi-a dat fiori. O imagine sinistra s-a nascut din adancurile subconstientului meu, iar aceasta imagine ridica noi semne de intrebare

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails