vineri, 9 ianuarie 2015

Ploaie in luna lui Marte, pictura

"Ploua infernal si noi ne iubeam", aceste versuri m-au inspirat trezind in mine un dor enorm de iubire, iar mai sus este o pictura in acrilice pe panza prin care am continuat seria "Ploaie in luna lui Marte". Pictura prezinta un moment de tandrete incarcat de emotie, un sarut pasional, apropierea dintre doua fiinte ce se doresc enorm. Deoarece multe fete cand scriu poezii de dragoste nu vorbesc despre muschii si barbatia unui fat-frumos si nu isi descriu absolut deloc fiinta iubita, iar de cele mai multe ori  sexul personajului caruia ii este este adresata poezia nu poate fi dedus din versuri am ales sa pictez un personaj androgin cu trasaturi neclare, rezultand o pictura destul de versatila despre dragoste la modul general in care fiinta iubita poate fi orice, lasand privitorului liberatea sa aleaga genul si chipul acesteia . Mai jos sun celelalte lucrari din aceasta serie.



 Am facut toate aceste desene si picturi dorindu-mi sa simt fiorul iubirii, dorindu-mi sa fie real, nu doar o imagine din mintea mea ce capata forma si culoare prin arta. Si acum mai simt aceasta dorinta vie, arzand in mine, acest dor ce imi da forta creatoare

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails