marți, 14 octombrie 2014

O imagine a feminitatii intre teluric si cosmic

Am inceput sa lucrez la aceasta pictura in acrilice pe panza vineri, 3 octombrie, chiar de ziua mea cand am implinit 28 de ani, in fata Palatului Bursei din centrul vechi, la targul Expo Bazar Art. Reluand o tema mai veche pe care am valorificat-o in 2012 cand un tablou asemanator cu lucrarea de mai sus s-a vandut la parlament cu 1000 RON. Despre tabloul vechi am tot scris in postarile anterioare si nu vreau sa ma repet.
Fata din vis si floarea vietii, tablou vandut in 2012
Ambele tablouri prezinta un ieal de frumusete si de feminitate, o Eva ancestrala ce se inalta dintr-o floare, purtand dupa ea spirala vietii ce oglindeste spirala galactica. Ea e inalta si supla, cu pielea alba si fina precum petalele florii si ochii albastrii precum cerul, iar parul ei lung si negru se contopeste cu galaxia. Ea este fata pe care o visam mereu cu ani in urma desi nu am intalnit-o niciodata, iar in visele mele, de cele mai multe ori, o priveam mereu din spate, cum se departeaza de mine.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails