joi, 12 iunie 2014

Inca o pictura despre natura, frumusete si iubire

Am facut aceasta pictura ieri. Am lucrat la ea pana la 2 noaptea desi stiam ca a doua zi va trebui sa ma trezesc la 7 dimineata sa ma duc la serviciu. Chemarea era mult prea puternica ca sa renunt la ideea mea de a da forma si culoare unei imagini pline de frumusete, feminitate si gingasie. Acesta este unul dintre tablourile mele pictate in verdele naturii pline de viata cu 4 personaje feminine, 3 femei cu aripi de fluture ce danseaza prin aer tinandu-se de mana, cu muschii bine pusi in evidenta, puternice dar in acelasi timp feminine si o tnara fata ce sta pe o floare, viseaza si asteapta ca una dintre cele 3 sa vina la ea si sa o ia in zbor, idee continuata in desenele mele mai vechi.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Asa este, cand te apuci de o pictura e greu sa te intrerupi sa continui si a doua zi.

Related Posts with Thumbnails