vineri, 9 mai 2014

Picturi cu copaci si alte structuri arborescente

Copacii nu lipsesc din expozitia noastra de la Galeria T din Drumul Taberei nr 4. "Copacul nebun" si alti arbori pictati de Suzana Gheorghe si un copac in lumina soarelui ce ce apune semnat Ioana Dascalu care prezinta imaginea copacului in lumina amurgului la fel ca si unul dintre tablourile Suzanei Gheorghe dar spre deosebire de cel din urma acest copac este singular, lipsit de frunze si inconjurat de lumina in timp ce tabloul Suzanei este mai intunecat si prezinta 4 copaci.
Copac in amurg de Ioana Dascalu

Copaci de Suzana Gheorghe
Eu nu am copaci in aceasta expozitie dar am un tablou in care multi dintre vizitatorii mei vad un copac.
Este vorba despre neuronul bipolar cu axonul care seamana cu un trunchi de copac si cu dendritele cu aspect de ramuri. Preferinta omului pentru copac nu este intamplatoare. Atunci cand desenam copaci de fapt ne desenam o parte din psihicul noastru ca si cum am simti inconstient ca forma copacului este forma neuronului iar acel copac nu este doar lemn cu sau fara frunze, acel copac este o parte din noi.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails