joi, 7 aprilie 2011

Vernisajul expozitiei de la AAP se amana pana in data de 14 aprilie

Azi am dus peste 30 de picturi la sediul Asociatiei Artistilor Plastici din Bucuresti dar au intervenit doua probleme:
1) Vernisajul unei expozitii de grup din Herastrau care ar fi trebuit sa aiba loc in data de 1 aprilie s-a amanat cu o saptamana si a avut loc azi, suprapunandu-se cu expozitia mea si din acest motiv toti artistii erau acolo iar la sediul AAP eram doar eu cu secretara.
2) Desi am incercat sa aranjez toate tablourile am reusit sa pun doar 10 pe peretii salii pentru ca s-a terminat sfoara si nu aveam cu ce sa le agat.
Din aceste motive vernisajul meu se amana cu o saptamana pana in data de joi 14 aprilie, ora 16.
Pentru cine vrea sa vada lucrarile mele live sediul AAP este situat pe strada Gh. Pop de Basesti numarul 37, intr-o casa cu gardul albastru.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails