marți, 16 noiembrie 2010

Fetusul

Acesta este un desen pe care l-am facut la 16 ani, un desen reprezentand un fetus pe care extraterestrii il cresc intr-un aparat special care poate inlocui uterul unei mame, un aparat in care se asigura toate conditiile din mediul intrauterin astfel incat embrionul sa se poata dezvolta pe toata perioada "prenetala" in acest aparat.

Un comentariu:

Mary Alice spunea...

scz. dar ma duce cu gandul la o zi... acum vreo doua saptamani i8n care prietena mea de 13 ani a zis "copil facut la epubreta".io chiar n-am vazutvreo epubreta vreaodata,abia am implinit 13 ani,nu am multa experienta,dar asa-mi-o imaginez eu.dar nu te supara pe mine,eu pe la 9 ani imi imaginam coma ca o cometa.
plz.da pe blogul meu si spuneti parerea si despre desenele mele
:D , XD

Related Posts with Thumbnails