vineri, 24 septembrie 2010

Cele trei gratii, cele trei rase umane

Cele 3 gratii
Azi, după 10 ani am făcut o versiune mai noua a uneia dintre primele mele creații, un tablou pe care l-am realizat in toamna anului 2000 având ca tema cele trei gratii, fiecare dintre ele aparținând unei rase umane, una asiatica, una africana si una europeana, toate trei inaltandu-se spre univers. Am folosit un banal pix albastru si câteva creioane colorate pentru a realiza acest desen
Acesta este tabloul de atunci
Cele3 gratii
Atunci nu aveam îndemânarea necesara pentru a realiza desene in pix (desenele in pix sunt mult mai greu de realizat decât cele in creion pentru ca nu se pot face corecturi si este nevoie de foarte mare atenție la fiecare liniuța) cum e cel de acum dar am folosit culori tempera pentru a așterne pe hârtie aceasta imagine minunata.
Atunci am început eu sa admir frumusețea formelor rotunjite ale corpului feminin si sa pun pe hârtie imagine femeii ideale. Deși desenele si picturile de atunci nu sunt ca si cele de acum si acum când le privesc îmi dau o anumita stare, mă fac sa retrăiesc sentimentele de atunci si sa mă gândesc la ce mă gândeam atunci.
Deși atunci nu stăpâneam atât de bine tehnica desenului in pix si nici alte tehnici de desen sau pictura ideile, gândurile, visele si sentimentele din spatele acelor creații au rămas oarecum imortalizate in ele ca intr-un jurnal

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails