marți, 6 iulie 2010

Un alt desen inspirat din melodia Fur Elise

Elisee
Asa mi-o imaginez eu pe Elise, femeia care a fost muza melodiei Fur Elise, cea care l-a inspirat pe Ludwig van Beethoven, o femeie tanara si frumoasa cu pielea alba ca laptele, cu ochii mari si caprui ca de caprioara si cu parul lung ondulat si cataniu. De cate ori ascult Fur Elise parca o vad pe Elise goala, superba, intinsa pe un pat alb presarat cu petale si flori albe de trandafir si de crin. De fiecare data cand ascult aceasta melodie imaginea aceasta plina de alb pur si de lumina imi vine in minte si imi doresc sa fiu eu langa Elise,sa simt parfumul ei si sa pot sa ating pielea ei alba si catifelata.
Acesta este un desen pe care l-am realizat azi folosind doar un banal pix albastru si unul rosu si gandindu-ma la Elise.


Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails